måndag 8 augusti 2011

Hårdrockarpappan här igen

Visst ser ni. Hårdrockarpappan är tillbaka. Det är ju ett tag sedan jag startade den här bloggen, men sen hände det inte så mycket. Förrns nu. Det är i skrivande stund 11 minuter sedan jag officiellt gick in i föräldraledig-mode. I 10 månader framåt ska Gösta, Folke och Hårdrockarpappan köra power-trio på Reimers. Det blir fetare än en kör bakom Dimmu Borgir. Och då tänkte jag, va fan, likaväl som att skriva nån slags dagbok kan jag lika gärna köra på bloggen, om jag nu ändå lagt ner besvär på att skapa den.
Så ni som hittade hit: "You wanted the best, and you got the best ..."
Nu kör vi.
PS: Jo, jag har sett att det finns bloggar med snarlika namn o teman på Internet. Men å andra sidan är metal trots allt en genre som helt bygger på plagiat. Eller som ex-Skid Row-Sebastian Bach en gång uttryckte det i en dokumentär på MTV: "All the bands in the business wants to be Kiss. Except for Kiss. They want to be Coca Cola. DS
Sov gott creatures of the night. Theres no need for any Fear of the Dark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar